12/12-09 Äventyr på hög nivå

Nog stömmer min rubrik ganska bra på gårdagens bravader.
Det började med att Linniepie kom och hämtade upp mig, sedan Mandy, Fimpen och lite senare Mattias. Jag tror att vi var i Sundsvalls alla hörn och kanter, sen droppade Linn oss andra hos Mattias och vi spelade spel, familjegeniet. Jag tror att Fimpen blev vinnaren, men vem bryr sig?

Lite senare ringer Linn och vi åker och möter upp henne med Mattias bil, men innan vi hittar henne och allt blev bara kaos. Fast mycket skratt, några tårar och en hel del skrik så gick allting som på räls och alla kom hem helskinnade. (hoppas jag på)

Ikväll eller rättare sagt hela dagen idag
ska jag bara ta det lugnt så att jag blir frisk, eller alltså.. Så att jag känner mig bättre tills imorgon då jag och Frida ska luciabaka och även gå och kolla på lucia, en riktig mysdag helt enkelt.
Så om någon har något tips på en bra film eller dyligt, så lämna gärna en kommentar (!)


Jag bjuder på en gammal bild idag, från gothia 06.

Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2009-12-12 @ 18:45:37
URL: http://sjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0