16/12-09 Det blev inga julklappar ..

Det blev inga julklappar idag, sorligt nog.
Jag blev hemma och tvätta och städa istället, undra hur det kom sig? Jag brukar göra allt för att undvika sådana saker och nu gjorde jag det frivilligt utan att pappa ens hade sagt någonting. Helt otroligt.

Undra om jag ska åka ner och titta på
julklappar imorgon när jag ändå har bilen. Ska ju köra pappa till sjukhuset vid elva, kanske direkt efter det. Fast igår hörde jag någonting om att Matte hade skol-sm i innebandy i Skönsbergshallen. Så jag vet inte (Jossa läser du detta hör av dig till mig)

Jag har iallafall mindre ont i halsen nu än de tidigare dagarna, men öronen och huvudet tar kål på en alltså. Om jag alltid är sysselsatt så går det bra, men är man still bara en liten stund ja, då blir man det hela dagen.

Nu ska jag åka och jobba om en timme,
kanske inte allt för smart tänker ni (och även jag också) men jag ska bara jobba två timmar, så det är inte hela världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0