16/12-09 Och vinnaren är ...

Ja, mitt liv går ju inte framåt precis utan snarare bakåt..
Min läkare ville ju att jag skulle ligga still i två dygn eftersom att jag tappade 1/2 liter blod.. (genom näsan JOSSA) Fast det där med att vara still och jag det går liksom inte riktigt ihop, jag hatar att vara still.. Rastlöshet är det värsta som finns.

Så igår traskade jag upp till praktiken för att ha en slutbedömningsmöte, som gick bättre än förväntat faktiskt. Så det kändes skönt. Sen när jag kom hem åt jag lite granna sedan åkte jag och Jossa till birsta och sedan vidare hem till Matte för att spela en omgång familjegeniet.

OCH gissa vem som vann ..... JAG! Jag svarade rätt på alla frågor, jag är så fucking grym alltså. Jag vann fast jag inte kan tänka för att jag har konstant huvudvärk.. Det är inte alla som klarar det ska jag tala om..

Jag är sämst på att köpa julklappar också.. Som vanligt. Jag är alltid ute i sista sekunden och hittar bara egentligen en massa skit inte speciellt roligt.

Nu har jag precis börjat tvätta en maskin. (ni ser jag kan inte vara still) innan de så tog jag ett bad på ungefär 3 minuter sen blev jag less.. Ja, och nu sitter jag här. Skulle vilja åka ner på stan en sväng och kolla på julklappar men jag vet inte rikigt om jag pallar de, får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0