19/12-09 Favorit i repris

Min fredagskväll var helt perfekt.
Jag kan ju lova att det var fredagsmys på hög nivå som ägde rum. Jag, Ida och Jossavi satt och sjöng sing-star och spelade buzz och åt en massa gotta. En fredag kan inte vara bättre, det var verkligen jätte trevligt.. Så det måste vi göra om.

Vi har pratat om att åka till Ullared igen
(jag,jossa och theres) till våren. Jag tror att det kommer att bli toppen. Eftersom att Jossa har lilla Meya på tre år så tror jag att Ullared blir rena paradiset för henne eftersom att det är så pass billigt med barnkläder, leksaker osv.

Ska man göra en favorit i repris? Det lutar åt det hållet faktiskt!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan vidare till Cillens place för att ha lite lördagsmys. Pappa ville inte att jag skulle vara ute och ränna och bli mer sjuk, så fick jag köra på en mys helg. Fast jag tror att både min kropp och själ förtjänar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0