22/11-09 Efterfest is the .....

Igår vid elva så åkte jag ner för att hämta min vän Efterfest på stan eftersom att hon hade jobbat. Vi åkte hem till henne och plockade undan lite tomburkar sedan vårt rave dagen innan. Efter en stund så säger Linn att hon vill göra någonting inte bara sitta hemma (OBSERVERA att tjejen är svin trött jobbat typ elva timmar och hon vill göra någonting??) Kul tänkte jag, vi åkte runt. Sen hämtade vi Bobby som fick stå ut med vårt tjatter hela vägen.

När vi lämnat av Bobby i Bergsåker så börjar
vi köra på en gata och tre karlar börja springa efter bilen, Linn säger stanna, sen när dem kommer närmare säger hon kör. (hon var elak igår) men jag med mitt goda hjärta stod kvar med sa att dem fick ta bussen för att vi inte skulle till stan just då.. Det bästa av allt som hände, det var att karlarna missade bussen och fick typ stå kanske en halvtimme. Det var faktiskt kallt igår kväll..

Det som jag ville komma fram till i detta
inlägg är att jag är så glad att jag har dig Linn, du betyder så oerhört mycket och du finns alltid där. Tack för att du är du! (glöm inte, GE ALDRIG UPP)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0