4/11-09 Skadad tjej

Jag får nog uppdatera om tallinn om ett tag framöver..
För er som inte redan vet det, så har jag gjort illa mig.. (igen) denna gång är det min hand och mina knogar som tagit stryk. Så jag sitter och skriver med en hand, känns inte speciellt stabilt. Så är det iaf, jag var på akuten från 19-02 i måndags, och en extra stor guldstjärna till Cillen som satt med mig och gjorde mig sällskap!

Lite halv dåligt timing med denna
skada eftersom att jag går ut på praktik till veckan. Jag ska även gå på tearpi två gånger i veckan ett tag framöver. Terapi låter så fult, men det heter inte sjukgymnastik längre.. Eller jo det gör det, men inte för händer.

Så nu har jag fått läxa tills nästa gång
vi ska ses, och tror de eller ej, men det är redan på fredag. Vilken tur jag har som är ung och slipper vänta två år på att få hjälp.

Jag ska försöka åka till Linn sedan också,
medan pappa spelar kula. Eftersom att jag käkar smärtstillande så får jag inte köra bil, fast det hade jag nog inte kunnat göra i vilket fall eftersom att jag har ett provisoriskt gips på. Många beskymmer på en och samma gång nu, men det bjuder jag på.

Cillen, du är guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0