14/10-09 PA-dag

Ja, visst är det skönt att vara halv ledig mitt i veckan?
Eller vad säger ni? Idag har vi haft PA hela dagen och igår ringde Ann-Katrin från RK (röda korset) som vi skulle träffa idag och sa att hon var sjuk. Tråkigt för oss, men vi bokade en ny tid redan på måndag. Så idag har det inte hänt så mycket, skrivit lite fler frågor tills vi ska till RK och sådär, annars ingenting.

Ikväll är det fotboll också. Jag vet inte om jag kommer palla se på hela matchen men en stund ska jag nog orka titta. Fast ändå känns det meningslöst att vi ens ska spela denna match, det blir ändå inget VM för oss igår, tråkigt nog.

Imorgon åker min pappa utomlands också.. Hur känns det för mig? Inge bra!!! Jag hatar att vara själv, och jag klarar mig knappt utan pappa en dag hur ska det nu gå enda tills på måndag :( Jag skulle verkligen behöva en sambo under denna tid, anmäl dig gära!! (öppen för förslag, jag har en dubbelsäng, en bäddsova och min egna säng, så vi får plats iallafall)

Nu ska jag göra.. Ja, vadå? Ingen aning om vad jag ska göra. Aja, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0