16/10-09 Fredagsmys

Nu är det fredag...igen
Fy vad veckorna går snabbt alltså, man hinner ju knappt med att andas.

Nu sitter jag iallafall här, ovanligt.. Inte så värst. Jag väntar på att Frida ska komma upp och vi ska laga mat, hemmagjord pizza för att vara exakt sen ska vi faktiskt åka på teater. (ni hörde rätt, jag ska på teater) Det ska bli trevligt, sen blir det idol och riktigt fredagsmys.

Jag pratade med Jennifer förut, fan vad jag saknar min bästa vän. Det är så himla skönt att prata med henne, hon förstår allt. Fast idag så handlade allting om en "hemlis" och jag tycker att det är svin bra fasth Jennifer tycker tvärtom och var lite halv sur över de.

Just de.. Jag kör ikväll också om det hjälper någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0