2/10-09 Förlåt mig

Ja, förlåt mig att jag inte haft någon bra uppdatering. Jag säger ju att jag är så sjukt dålig på att komma ihåg att blogga, men jag skall försöka skärpa mig. Hur de nu än går.

Jag hade iallafall sjukt kul förra helgen på lördagen tillsammans med Evelina och Josephine. Så det måste vi göra om. Det finns inte så många bilder, men så fort jag lägger in dem på datron så lägger jag upp dem här.

Sen nu så ska jag snart ner till stan och möta upp Evelina sen ska vi på stadshuset (det ska börjas i tid på en fredag) skämt o sido, det är något möte om studenten. Jag är egenligen inte involverad utan jag är stand-in för Isa idag. Som är och roa sig i våra fina huvudstad.

Ikväll står det utgång på mitt schema, vad står det på erat? Ska bli roligt, hoppas jag iallafall. Det blir ju vad man gör det till.

Det är sjukt hur snabbt
veckorna går alltså, snart är det höstlov och då åker jag till Tallinn med mina vänninor som denna gång heter, Linniepie, Cilli och Josefin. Det ska bli sjukt kul, då är det klackarna i taket iallafall.. Sen så går vi ut på praktik vecka 46 enda fram till jullovet och på jullovet åker jag till England och spenderar en vecka tillsammans med Isatou.

Jag säger ju de. Jag står aldrig still. Jag ska alltid göra någonting. Det är sån jag är, jag älskar att resa och träffa nya människor. Jag kommer passa så grymt bra nere i Stockholm, så slipper man åka så långt när man väl ska iväg. För allting händer ju i Stockholm.

Nu måste jag göra mig klar och springa ut till bussen så att jag inte missar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0