22/10-09 Plugg, plugg, plugg

Jag har ju sagt att vi har haft det ganska lungt i skolan...
Fast inte längre, vi hade samhällsprov i tisdags och en hemtenta som ska vara klar imorgon.

Desto mer jag titta på hemtentan desto mer är irriterad blir jag. Alltså för första gången nästan så tycker jag att det är omöjligt. Jag blir arg på mig själv att jag inte skriver bättre. Fast det är inte ofta jag säger detta, men jag nöjer mig med ett G eller G- denna gång. Hela klassen klagar på hemtentan, så det är inte bara jag, som tur är.

Det har inte hänt så mycket i mitt liv den senaste tiden faktiskt. Ganska skönt att ta det lite chill också.

Idag ska min bästa vän Jennifer på en jätte rolig grej, fast det är hemligt än så länge. Fast det är svin kul, så jag lovar att hålla mina tummar och hejar på dig in i kakelt faktiskt.

Igår var jag nere hos Josefin tillsammans med Linn och Henna, det var sjukt trevligt.. Om 6 dagar åker vi till Tallinn hur nu än det kommer att gå. Hur var det nu igen Linn? Supa, Käka, Slåss? Det kommer bli en hitt, och gå till världens historians album för min del och jag hoppas att mina vänner tänker likadant..

Nej, nu måste jag forsätta med den förbannade hemtentan.. USCH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0