27/10-09 Städ-dag a la Madeleine

Jag ska nog inte ha blogg trots allt.
Jag är totalt värdelös på att uppdatera, sjukt tråkigt men sån är jag. Jag ska göra ett till försök att fixa bloggen med en regelbunden uppdatering, fungerar det inte så tar jag bort bloggen, tråkigt nog.

Nu är det lov, och det är sjukt skönt.
Imorgon åker jag till Tallinn med vild, vildare och vildast (!!!!) Kommer att bli sjukt roligt.

Sen är det ju upp till er vem som är vild, vildare och vildast. För jag vet ju redan..

Jag har redan hunnit ätit frukost och kollat på andra avenyn, och snart så ska jag börja städa. Jag har lovat pappa att dammtorka mitt rum och dammsuga hela lägenheten, fast det tar inte så lång tid.

Sen på eftermiddagen så ska jag packa, åka ut på birsta en sväng, duscha och gå och lägga mig i tid. Bussen går 9.20 imorgon. Fast eftersom att jag känner dem jag åker med, så gör jag det bra om jag får sova någon timme på båten bara, så jag laddade upp denna dag med att sova tolv timmar, och jag måste göra samma sak imorgon så att jag orkar med dessa dagar.

Nu ska jag börja städa, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0