4/10-09 Hualigen!

Söndag, vilken jävla världelös dag.
Fast idag vaknade jag faktiskt halv elva, måttligt skönt kan jag lova. Jag som i vanliga fall bruka kliva upp vid åtta. Så nu har jag och pappa städat hela lägenheten, dammsugat och torkat golven. Skönt att få det gjort iallafalll.

I Fredags så stod det utgång på mitt schema och nog blev det utgång. Mycket trevligt folk och härlig stämmning. Det var verkligen som man bruka säga "man gör det bästa av situationen" och det gjorde vi, även fast det var spya på hela golvet eller skumma karlar, så att vi iallafall trevligt.

Sen så igår så gjorde jag inte alls speciellt mycket, chillade de mesta av dagen. Sen vid sju så åker jag ner till stan för att arbeta ett par timmar, och det gick hur bra som helst. Fast jag var nervös innan. Undra varför man en alltid bli nervös när det händer nya saker i sitt liv?

Nu ska jag följa med pappa ner på stan, han skall köpa ett par nya byxor tills han åker utomlands den 15/10 tillsammans med Jonnyboy och Benny. Kul att jag fick följa med, ja... JÄTTE KUL!

Jag ska även jobba ikväll. Nu ser jag fram emot att jobba. Även fast det är på en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0