5/10-09 Ja, mållös!

Herregud, en del människor överträffar allt. Tack du gjorde mig mållös!
Jag är så fruktansvärt less på allting. Det känns bara som om det går en massa skitsnack bakom ryggen på en, eller hur man nu skall förklara det. Fel att låta alla vara som dem vill, utan att påpeka hela jävla tiden!

Ja, jag är inte på ett bra blogghumör. Fast jag får väl så lov, så att ni inte tror att jag övergivit er ännu en gång. För det tillåts ej av mig själv faktiskt.

Det har inte hänt speciellt mycket idag förutom att jag varit på skolan och sen legat i sängen och tittat på "oskyldigt dömd" den första säsongen. Sjukt bra, jag såg ju inte på de när det gick på tv för ett tag sen också nu så har ju andra säsongen börjat, så då hade jag inget val än att börja om och se allt ifrån början. Fast pappa säger att man inte behöver se alla avsnitt utan att man fattar ändå, shit the saaaame sa jag då!

Ska fortsätta se på "oskyldigt dömd" nu, sen ska jag bli bästa kompis med min kudde. (ps... om ni undrar så är jag påväg att bli sjuk och en sak till, jag kan ju inte snyta mig för att jag har ont i mina öron, kul liv gånger tusen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0