6/10-09 Birstadag

Min dag är avklarade och jag är räddad.
Nu kan jag njuta av min ledighet ett tag iallafall. Eftersom att vi har PA hela dagen imorgon så ska vi jobba hemma. Jag och Isatou ska sammanställa lite om RK (röda korset).. Då tyckte vi bara att det var onödigt att åka in till skolan när båda två äger en dator och kan använda den hemifrån. Så skönt.. Tänkte jag, sen kom jag på att jag skulle jobba imorgon (glädjeskutt) så imorgon ser ni mig i tallink silja butiken mitt på stora torget, så kom gärna och hälsa på mig.

Kom hem för ett tag sen efter
ett birsta besök och lite kortspel med Evelina. Det är alltid trevligt. Det har blivit som en tradition att vi åker på birsta på tisdagar, tror att detta var tredje tisdagen i rad. Så vi planerade inte nästa tisdag också. (det låter som om vi är lite halv rädda för ombyten, men det är vi inte!!!)

Nu ska jag forsätta att titta på "oskyldigt dömd" har bara två avsnitt kvar, sen så ska jag titta på "kommisarien och havet" innan jag slumrar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0