10/9-09 Hemma

Ja, jag blev hemma idag. Jag har fått sova lite inatt i alla fall, det känns lite bättre men långt ifrån bra. Det värker så fort jag öppnar munnen och jag hör allting som händer, eftersom att de gjorde hål i mina trummhinnor så hör jag nästa lika bra som en hund och det är sjukt jobbigt.

Pappa tvingade mig att vara hemma idag för att jag skulle kunna vara med på våran vagant tävling som börjar imorgon. Jag hoppas också att jag kan vara med, men vi får se helt enkelt. Mitt liv leker knappast just nu. Inte nog med att jag har så fruktansvärt ont i mina öron och kan knappt öppna munnen så ska jag till tandplågaren idag. Herregud! Det kommer ju aldrig gå, jag kan knappt öppna munnen och hon får inte luta mig bakåt i stolen som man sitter i för då kommer det spränga i mina öron.

Det är sjukt synd om mig idag också.. Hua! Det enda som känns positivt är att jag hör någonting, och jag ska ju tillbaka upp på öron om två veckor. Öken! Nu vet jag ju att det gör ont.

Nu ska jag ta en värktablett och lägga mig och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0