10/9-09 OP07

Nu sitter jag och kollar på Idol som resterande av svenska folket gör. Jag sitter även och peppar upp inför imorgon, vi har våran första vagant tävling och det är brännboll som är först ut. För er som inte vet vad vagant är så är de att man ska under sitt sista år nu samla så många poäng som möjligt och den klassen som gör det får gå ut först på studenten.

Imorgon kommer vi vara sjukt snygga. Jag och mina brudar. Jag vet inte om jag kan vara med och spela, men jag ska dit och jag ska vara utklädd och jag ska heja fram mitt lag. Jag måste nog säga att jag kommer vara sjukt snygg.. (inte bara för att mitt självförtroende är på topp, utan att detta är sjukt sant)

Nu ska jag kan en värktablett se klart på Idol sedan sitta och zappa mellan Överlevarna och Criminal Minds.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Min fina tjej!:)

2009-10-18 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0