13/9-09 Städdag

Det blev inte bara chill igår utan det blev utgång. Jag kom till Linn vid sex och vi började förkröka lite lätt. Efter första groggen utbrister Linn: Madde.. Jag har glömt äta middag idag.
Tjejen är helt otrolig. Hur glömmer man bort att äta middag. Det är ett mysterium. Vi blev hämtade vi nio är Fimpen, det var mycket snällt och vi åkte ner till stan för att gå på någon förfest som tjejerna i Linns klass hade. Vi trodde att det skulle vara drag men det var en nitlott, kanske dött hela kvällen och jag åkte hem redan kvart över tolv. Kändes lite konstigt att komma hem så tidigt, jag bruka komma hem vid fyra. Fast det var ändå skönt och pappa blev stolt över mig.

Idag när jag vaknade så kom jag på att jag hade lovat pappa att städa rummet. Så det har jag gjort fram till nu, städat och möblerat om. Jag är grymt nöjd.

Sen ska jag bort till Mattias ett tag, tror jag iallafall. Men klockan nio måste jag se på fyran "kommisaren och havet" det verkar as bra. Sen ska jag faktiskt unna mig lite chips och dipp ikväll. För er som inte vet så har jag och min pappa slutat med sådana onyggigheter. Vi tränar även sju dagar i veckan. Jag vet inte varför pappa gör de :p men jag gör det för att jag ska åka tjejvasan den 27 februari med min vän kajsa.

Nej, nu ska jag lägga mig och se på tv en stund innan det är dags för mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0