14/9-09 Tandjävlaplågarn

Äntligen hemma säger jag.
Jag ska aldrig mer gå till tandläkaren. Idag kommer jag dit, har aldrig haft ett hål i käften. Trott på fan att jag hade ett hål just nu. Rädd som jag är sitter där och lagar ett hål. Jag klarade av det utan att dö. Men jag fick grymt mycket bedövning, så nu kan jag varken äta eller dricka någonting.

Jag ska gå och lägga mig i tid ikväll iallafall, jag var sjukt trött imorse när jag vaknade. Fast jag gick och la mig innan nio igår och missade det enda jag skulle se på tvn. Chill tänkte jag.

Jag kanske till och med ska satsa på att krympa ner under täcket redan nu och slå på en film. Ja, det nappade jag på. Bra idé Madeleine! (jag älskar mig själv)


En brun och fin Madeleine i Turkland 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0