15/9-09 Kul liv

Jag förstår inte vad det är för fel på mig, helt seriöst. Nu känns det som om jag håller på att bli förkyld igen. Vad har jag gjort gud för ont? Jag har varit sjuk hela fucking jävla sommarn. Nu ska jag tydligen bli sjuk igen, kul liv.

Skoldagen idag och väl gått bra. Lite halvseg som alla andra dagar. Började med en ny kurs idag också.. Engelska B, jätte roligt menar jag. Jag som knappt kan säga en hel mening på engelska utan att säga fel eller svälja bokstäverna och utbrista i skratt. Hur ska detta sluta, de kan man ju fråga sig.

Nu sitter jag här och ska snart till min vän Mattias en sväng och prata en massa skit. Det är så bra att ha killkompisar, för de pratar inte lika mycket som vi brudar gör. Så det betyder att jag få prata hela tiden.

Måste bara säga grattis till Isa och Camilla som fyller 18 år idag båda två. Så ett stort grattis till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0