16/9-09 Sick and tired

Jag känner mig så seg. Jag har redan insett att jag är på väg att bli sjukt, men kan det inte bryta ut snart så att jag slipper känna mig hängig, trött och slut hela tiden. Så sjukt irriterad, önskar att det kommer snart och att det försvinner lika fort.

Ni undrar säkert varför jag skriver den här tiden på dygnet. Såhär är det att vi har PA hela dagen idag, så då får man jobba lite som man vill och vart man vill. Jag ska dock åka till skolan om ungefär en timme så att jag och Isatou kommer igång med vårt PA så snart som möjligt.

Ikväll ska jag träna först och sen plugga. Först kändes det som om jag inte hade någonting att plugga och nu hade jag visst ganska mycket.

Hoppas ni får en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0