17/9-09 Skogspromenad

Ja, det kan man ju kalla det. Struntade i gymmet idag och skulle iväg på en skogpromenad med min vän Frida. Allting gick bra tills vi kommer till en liten stig och Frida säger: Hääär går vi in.
Visst tänkte jag. Jag skulle ha tänkte någonting annat. I början av stigen gick det alldeles utmärkt mycket mysigt, men efter ett tag så blir det som en myr. Hela skorna och mina byxor vara blöt innan vi kom därifrån. Fast det var lite roligt med äventyr mitt i veckan också.

Nu har jag pluggat och känner mig nöjd. Jag ska ta mig ett glas vatten och lägga mig i sängen och kolla lite på tv.

Imorgon ska jag vara med Frida och vi ska äta på bite line och sedan hem och se på film, ska bli skönt att bara ta det lungt en helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0