17/9-09

Igår så åkte jag till Linn en sväng på kvällskvisten för att surra en massa skit. Det gjorde vi allt, den tjejen är så sjukt skön. Jag tycker att det är grymt roligt att vi har tagit kontakt igen. För er som inte visste de, så satt jag och Linn nästa ihop när vi gick på haga. Sen när vi började på gymnasiumet så blir det lätt att man glider ifrån varandra tyvärr. Fast nu känns det som om vi är på rätt spår igen.

Ska till skolan strax, känner mig inte speciellt motiverad. Men vad gör de om hundra år? Antagligen mycket. Jag och Ida kom överens om att vi verkligen skulle satsa på skolan nu sista året. Fast det känns inte som om man har någon ork. Tråkigt nog, man skjuter upp sakerna jämt. Det måste vara en sjukt dålig vana.

Efter skolan idag ska jag faktiskt plugga. Eller ja, försöka duger har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi får kämpa!!! :)

2009-09-17 @ 11:37:16
URL: http://sjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0