19/9-09 Full rulle

Full rulle kanelbulle.
Det passar in på mig just nu. Det händer saker hela tiden. Det är roligt på ett sätt men jobbigt på ett annat. Igår var iallafall jag och Frida ute och åt på Bite Line, sjukt gott. Sen åkte vi hem och jag gick bort och umgicks med Mattias i någon timme. Sen gick jag hem och såg Wallander-Cellisten, helt okej film faktiskt.

Nu ska jag strax på bio. Ska se på Flickan som lekte med elden, som jag har längtan. Ska blir sjukt kul att se filmen nu när man läst boken.

Sen efter de ska jag åka upp till min vän Kajsa i sidsjön och hänga där ikväll. Ska bli mysigt.

Sen så vill jag även passa på att säga grattis till min vän Anders som fyller hela 18 år idag.. Så grattis och välkommen till livet.

Kommentarer
Postat av: Ida

Spännande med filmen! ;) Ska se den imorgon!=D

2009-09-19 @ 18:55:44
URL: http://sjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0