20/9-09 Kyrkoval

Ja, då var det klart. Nu har jag röstat i kyrkovalen 2009. Jag känner mig så duktig. Fast pappa säger att det där med att rösta är en skyldighet och att man ska ta vara på den. Så det har jag gjort idag.. Det jag röstade på behövs inte ta upp. För då blir det bara en massa politikbråk.

Igår såg jag iallafall på Flickan som lekte med elden. Helt okej film, men jag är ändå besviken för det är inte som i boken och dem hoppar så sjukt mycket. Fast jag har ju längtat efter att se filmen sen jag läste ut boken, så jag ska väl inte grina över att den inte var så bra.

Sen på kvällskvisten efter bion så åkte jag upp till Kajsa och vi bara tog det lugnt. Det var grymt skönt, och det var även roligt att umgås med henne.

Idag på morgonen så skickade Linn sms till mig om att jag skulle hämta henne. Så visste gjorde jag de. Jag är nog världens bästa vän. Fast det är jag stolt över också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0