20/9-09 Livet leker

Livet leker.. Eller hur var det?
Alltså jag tror att jag ska skriva ett brev till stadsministern och säga att han ska ta bort söndagar ur kalenderna. Jag menar det finns ingen sämre dag. Alla är bakis och gör ingenting. Är det verkligen så det ska vara. Usch nej, jag hatar söndagar.

Jag har iallafall hunnit med att vara lite med både Linn, Amanda, Josefin och Mattias idag. Bra kämpat tycker jag. Fast nu sitter jag här och tycker synd om mig själv för att jag inte har någonting att göra.

Imorgon börjar vi halv två, så sjukt onödigt. Fy! Sen slutar vi tre och jag måste ändå gå tidigare för att jag ska få deligering på insulin. (JIPPI) Jag har inte bett om de, men jag får de ändå. Känns väl sådär.

Nu ska jag väl lägga mig och se på en film och dö eller något. TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0