21/9-09 Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen.

Sitter och poppar Lasses nya skiva på högsta volym. Man kan inte annat än att älska denna karl, så charmig och så jävla bra. Pappa är inte hemma heller så då slipper ju höra någon som gnäller och säger att jag ska sänka.

Idag har jag gått till norra berget och
tillbaka till stan. Bra jobbat för att vara mig alltså. Sen har jag även fått insulindeligering. Gick snabbt och nu är det klart iallafall. Ett beskymmer midre i världen. Skönt!

Jag har precis pluggat klart samhälleskiten. Sjukt tråkigt, men det är väl så det ska vara. Livet är inte en dans på rosor.

Jag ska iallafall gå bort och våldgästa Mattias, måste prata av mig lite. Sen ska jag ta med mig datorn så han får se bilderna sedan turkland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0