24/9-09 Bra är bätttre än dåligt

Jag mår bättre nu. Känner inte av någon värk i öronen utan jag är bara lite slut. Fast det var jag förra gången också. Nu ska mina öron vara bra igen, så jag skall inte behöva genomgå detta obehagliga och onda ingrepp något mer. Det känns bra, men dem uppe på öron skall ändå hålla kolla på mig, så vi skall pratas vid två gånger i månaden och se hur det är med mina öron. Det känns också bra, för då vet man att de bryr sig. För vårdcentralen kan ju dra så långt bort som möjligt.

Nu har jag precis finslipat de sista med psykiatri uppgiften. Fast jag måste ändå kolla igenom den en gång till imorgon innan jag skickar in den. Typiskt mig att aldrig vara nöjd. Fast det är sällan jag skriver 5 sidor på datorn, men tror de eller ej nu är de gjort. Första och sista gången. För stor uppgift och för lite tid. Fast jag är ändå rätt nöjd med min insats denna gång.

Mitt kära Timrå, vad har ni ställt till med? 1-1 mot Brynäs är pinsamt värre. Jag ville tror på vinst, men det kommer att gå tungt för mitt Timrå iår, tråkigt men sant. Så länge Challe är kvar i Timrå så kommer det gå dåligt. Så är det bara, det finns ingenting annat att säga tyvärr.

Nu ska jag ta smärtstillande tablett så att jag får sova inatt, sen blir jag och min kudde bästa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0