25/9-09 Skolaaaaa

Nu ska jag snart åka in till skolan. Nu känner jag mig helt bra efter ingreppet förutom att jag har lite ont i käken. Fast sånt går ju över och ingen har dött av det tidigare så jag kommer nog inte att vara den första heller.

Jag skickade just sms till Evelina, så vi skall ta 38 bussen ifrån mig. Så vi är i stan 11.00. Det är så skönt när man slipper åka buss själv. Det är sjukt tråkigt.

Jag vet inte rikigt vad som händer ikväll.. Pappa kom just hem från jobbet och mådde dåligt. Hoppas inte jag blir sjukt bara. Fast det känns som om jag någongång i mitt liv skall vara immun. Vi får la se.

Kommentarer
Postat av: Ida

Meh :o Du ska ju vara med mig? Härlig bild föresten :p

2009-09-25 @ 14:03:27
URL: http://sjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0