8/9-09 Pärlan

Jo, nu är jag hemma efter en trevlig kväll. Tog min älskade pärla till Linn, när jag kom dit så var hon så pesimistisk som man kan vara. Allting var dåligt och det hela började imorse. Efter lite om och men så blev hon på bättre humör och vi bestämde oss för att åka till city cross och sedan vidare till Josefin för att färga Linns hår (observera att jag inte la mig i)

Jag har världens dilemma också. Tydligen får jag inte läsa spanska för att jag redan har ett betyg ifrån högstadiet och hur kul är det att få veta nu. Jag menar, alla kurser har ju redan börjat, kul och bara hoppa in i någon kurs.. Om jag ens får göra de. Hatar min skola mest!!!

Sen imorgon bitti så ska jag upp på sjukhuset igen.. För er som känner mig så vet ni att det inte är ovanligt att jag befinner mig där uppe, jag har nämnligen vipkort. Jag ska äntligen få träffa en öronläkare. Jag har för er som inte vet tappat hörseln sen i mitten av juni och nu får jag hjälp. Jag hoppas på de bästa och att det blir bra så att mina vänner slipper bli arg på mig varje gång jag säger va.

God natt och en puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0