18/4-10 Min helg i ord

Ja, mina kära fanz..
Min helg har varit toppen, eran också?

Fredagens bravader i form av ord. Det började med förfest på oscarsgatan hos Isatou. Allt var ju bra till en början, sen spårade det rejält faktiskt. Fast det var jävligt roligt iallafall. Sen vidare ner till stadshuset för att skaka lite rumpa och jag måste ge Kajsa den stora stjärnan för kvällen, vad hade jag gjort utan dig?
Åkte hem vid kanske kvart över två, satans ont i skallen hade jag iallafall efter som att jag blev skallad på dansgolvet.. Kyligt värre eller vad tänkte ni?! Inte nog med skallningen så bet hon mig i skallen, så sjukt.. Fast jag tror inte att det var meningen men det gjorde ändå ont, jätte ont faktiskt.

Lördagens morgon och var jag lika
pigg som jag brukade vara. Fast jag kände mig ändå allmänt sliten, fast det vet jag att det var fler som gjorde. ha-ha. Vid tolv plockade Linniepie och hennes pappa Arne upp mig för en roadtrip upp till h-sand och till Linns stuga. Åh, vilken underbart väder det var, jag blev nästan lite kär i stugan så vi bestämde oss för att åka upp dit så fort det blivit lite varamare. Sen så träffade Linn sin polare och sedan vidare hemåt mot Sundsvall. Väl hemma så handlade vi mat och gjorde en romantiskt middag för två, och vad gjorde vi sen?! Jo, vi hade ingenting att göra så vi åka upp på norra berget med hockeybögarna och lekte kurragöma med dunk, sen så blåste det alldeles för mycket där så vi förflyttade oss till prolympia och sen satt vi alla ihopklämda i Linns bil och sjöng. En helt fantastisk lördag, det kändes som om jag var fjorton igen, synd att det inte var så.

Ja, och idag är det söndag. Det sämsta dagen i världshistorian. Usch och fy! Jag ska iallafall försöka få undan lite plugg och sen ta det lungt mesta delen av dagen. Just det, om precis en månad så ska jag göra en hårförlängning det ska bli så sjuk roligt. Åh, jag längtar så mycket så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Kan man säga så?

Och.. jag tar snart studenten,
jag åker snart till turkland, jag åker snart till yran och jag flyttar snart. Ser ni vad tiden går fort? Det är fan jobbigt alltså, man hinner knappt med att leva.

Det hade ju också varit roligt om jag kunde vara lika brun nu som på bilden..
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0