20/4-10 Skolan hela dagen, varje dag.

Alltså seriöst?!
Jag är jävligt less på skolan alltså, jag fattar liksom inte hur vi ska hinna med allting som vi ska hinna med. Det är inte alls speciellt lång tid kvar men ändå.. så ja, har tvi tio tusen saker att göra. Inte kyligt precis.

Så min vecka kommer vara svin tråkig, plugg-a-a-a-a hela veckan och jobba i helgen (det enda roliga som händer just denna vecka är att vi ska grilla!) Så om jag inte uppdatera så pluggar jag liviet ur mig. Fast man måste väl göra det någongång antar jag.

Ja, nu ska jag väl till skolan snart. Pappa skulle köra mig det tyckte jag var jätte snällt, heja pappa! Så vi får väl se när nästa uppdatering kommer.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0