25/4-10 Myshelg

Ja, min helg har varit en.. exakt myshelg.

I fredags så var jag med Josefin och Linn en sväng på kvällen men åkte hem rätt tidigt och det var faktiskt väldigt skönt. Såg på film, wallander-blodsband kanske världens bästa film då? (alltså, den bästa wallander filmen!)

På lördagens morgon väckte pappa mig och vi åkte och handlade. Senare på förmiddagen plockade jag upp Ida för en sväng på Birsta för att jag ville inhandla nya kläder, jag kom hem med ett par jeans och Ida kom hem med en massa fina nya saker, fastän hon inte alls skulle handla. På kvällskvisten och närmare bestämt vid sex så träffade jag mina underbara klasskompisar utanför jop's för en härlig middag, vid kvart över åtta kommer Josefin och Anton och hämtade mig vi åkte hem till mig så att jag fick byta om och vidare bort till Linn när Robin också var, vi åkte upp på Södra Berget ihopp om att det skulle gå att leka lite i tarzan-stigen, men inte då det var alldeles för mycket snö så vi fick åka hem till Robin och hämta en boll för att sedan fortsätta ner till Selånger-planen för att spela lite fotboll, mycket mysig lördag alltså. (det finns faktiskt en massa bilder sen denna underbara lördag, jag ska försöka fixa dem typ.. någon dag framöver)

Söndagar är jag ju ingen fan av, men idag
har det väl varit okej. Pluggat klart lite restuppgifter och pluggat på PA-rapporten som ska in till veckan. Sen ska jag snart åka till Ida för att träna in vår redovisning till "rörelse till musik" så vi får väl se hur det går, men det ska inte vara några beskymmer.

Sen så om planerna blir som det är planerat så
åker jag och Nathalie ner till stockholm på torsdag, så skönt det ska bli alltså. Komma härifrån ett tag och kunna göra precis vad som helst, gröna lund, dricka öl, shoppa och må gott?! Vem vill liksom inte leva så?

Nej.. nu ska jag klä på mig och åka till Ida.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0