26/4-10 Bra dag, jävligt bra dag.

Detta är en måndag utan dess like.
Jag och Linn har betalat in resan på resia, så nu är vi verkligen på väg. 12 juni 18.05 åker vi utanför Sverige gränser, och hur kul ska det inte bli? Så jävla kul.. Fast vi är ju inte bara vi två, vi är sex stycken till så jag tror på denna resa, jag tror.. Snälla gud, gör så att denna resa blir sjukt rolig och en jävla massa minnen i bagaget, lova mig de?!

Sen på torsdag 12.10 så åker jag och Nathalie ner till stockholm för att leva loppan. Bara det är ju en grej, lite vardagslyx sådär, bara åka iväg och chilla i stockholm, älska stockholm mest.. och vi ska göra så mycket roligt, supa, supa och ja.. shoppa lite också, men mest supa. Åh, jag längtar, men tiden går så snabbt så snart är jag på väg..

Nu har jag plugga PA-rapport, så jag är väl snart klar.. Ska gå igenom lite granna imorgon och på onsdag ska jag vara klar så att jag kan lämna in den. Känns skönt när det är färdig, en klump mindre i mitt hjärta.

Nu ska jag se på den nya Wallander filmen, arvet tror jag att den hette. Hoppas fan att den är bra alltså, annars dör jag i förtid typ.-

XOXO puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0