5/4-10 Stockholm by night

Jag ska nog inte be om ursäkt för jag blir ju endå inge bättre på att uppdatera.
Fast jag ska försöka, det lovar jag. Men lova är ett starkt ord, men jag gör mitt bästa, trust mee!

Nu har jag påsklov och det är så fruktansvärt skönt. Riktigt skönt, sjukt skönt, yeeeah you name it. I fredags morse stod min klocka på 05.55, jag förstår att ni undrar varför? Såhär är det, att då kom Josefin, Honar och lilla Meyagirl och plockade upp mig och vi drog en roadtrip till stockholm, jag gillar spontana saker så detta passade mig perfekt. Det började väl lite halv dåligt med att Meyagirl kexade i bilen och jag fick panik, jag tänkte klättra igenom fönstret?! Det finns inget värre en spya, eller själva ljudet det är fruktansvärt. Efter det så gick allt som på räls, jag har kört bil mitt i stockholm city, hur cooolt är inte de? Jag vet att det är fett coolt. Vi åkte även och kollade på en bil någonstans när nere, men jag och Meyagirl tyckte deras papegoja var mycket intressantare än själva bilen. Efter bilkikandet så gjorde vi oss hemmastadda och åkte in till stan, och hur kul var det då? Inte speciellt roligt, jag tror aldrig att jag varit så arg i hela mitt liv. Som tur är så går det ju över. Vi skulle åka tunnelbana tillbaka till Kungsholmen och närmare bestämt Fridhemsplan. Jag kom på tåget, gjorde dem andra det? Nej, hur länge väntade jag på dem, två timmar närmare bestämt. Det var faktiskt riktigt roligt. Sen så gick vi ut och åt och sen var det bara att gå och lägga sig. På lördagmorgon var det dax för stan igen, och jag tänkte, tänk om det blir som igår då får jag spader. Fast så blev det inte, det var sjukt fint väder och allt var perfekt. En sådan dag undrar man varför man bor i fucking j-j-j-jävla Sundsvall. Tur att man flyttar iväg snart. Sen satte vi oss i bilen och for hem.

Igår var jag med min älskade vän Linniepie och vår cooola vän Bobbyshot, vad gjorde vi då? Spelade kort och inte alls speciellt mycket mer. Lekte typ, jag vill aldrig bli vuxen. Idag så har vi samma gang varit på birsta och Linniepie har testat studentklänningar. Vad det blir för klänning får tiden avgöra.

Imorgon står min klocka på 05.45 och jag antar att ni undrar varför igen?! Det är för att jag och pappa tar vår fina pärla och åker ner till vår vackra huvudstad Stockholm för att sedan åka vidare till Tallinn och spendera ett par dagar där. Det är för att min pappa fyller 53 år, tänk vad tiden går snabbt. Så jag kommer hem på fredag eftermiddag och sen på lördagmorgon är det dax för högskoleprovet. Varför ska jag göra det? Det är fan min stora fråga, vi får väl hoppas på det bästa.

Så nu mina faaaaanz, får ni ha ett underbart lov.. För det ska jag ha iallafall.



XOXO en girl som är high on life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0