13/8-10 Trehundra tankar

Det är dagens sanning.
Jag har trehundra tanker som jag bara går runt och grubbla över.
Kanske är det för att jag är nervös för att jag ska titta på en lägenhet
på måndag?! Kan ni tänka er att slarvmaja Madeleine ska flytta ifrån
Sundsvall och bli sambo?! Helt sanslöst vad tiden har gått snabbt.

Jag hinner ju knappt med mig själv. Jag och min blivande sambo
har iallafall fått tag på ett helt nytt hem i princip, vi kommer få en
riktigt snygg lya. Så det som fattas nu är lite små saker och en del
stora saker som en säng. Så vi ska stor shoppa på ikea till veckan.

Det är så sjukt att det liksom går så snabbt. Jag ska flytta hemifrån
och bli sambo samt matte, herregud. Fast det där med matte, det vet inte
min pappa en för han skulle bokstavligen dö, så vi håller det till en hemlighet,
tills allting är klart. Och du Wedda?! Du kommer väl ihåg att det är du som
stå för maten till våran lilla bebis?!

Nej, nu går jag snart in på min sista timme här på ceris resor för den här
sommaren, eller kanske föralltid.. Vad sorligt det lät. Men sanning är
sorlig ibland. Sen är det bara hem och fixa frisyren och åka ner och jobba
på drakbåten. Sedan sover jag och min blivande sambo ute på björkön
inatt, det är som en liten fristad. Helt otroligt.

XOXO,
.. blivande sambo


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html

Postat av: anonym

UPPDATERA OFTARE!!!

2010-09-15 @ 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0