11/2-10 Rastlöööös

Sjukt jävla rastlöst det är att bara vara hemma.
Jag får ju inte gå på skolan förrän på måndag pga malariarisken. Så himla tråkigt att bara sitta hemma. Igår tvättade jag i princip hela dagen och idag har jag rensat mina garderober. Förstår ni?! Jag gör saker som jag annars aldrig skulle göra, helt sjukt! Fast pappa blir ju glad att jag gör någon nytta här hemma, och det är ju bra.

Ikväll ska jag bort till min vän Mattias och sedan lite senare kommer Sandra också dit, mysigt värre! Sen ska jag köra min älskade pappa också. Han ska bowla och äta middagen med jobbet och är man inte världens bästa dotter som ställer upp och kör honom fram och tillbaka? Jo, jag tror faktiskt att jag är de. Heja mig själv!

Imorgon kväll ska jag upp till Kajsa som
har fyllt nitton. Hon och Hanna ska ha födelsedagsfirande tillsammans uppe i sidsjön och temat är "amerikanskt" Vad tror ni om att ha, jeans, en lila tunika och high heels? Har jag lyckas med teamt och outfiten då? Jag hoppas det iallafall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0