21/2-10 Söndag IGEN?!

Det har inte hänt speciellt mycket i mitt liv de senaste dagarna, så jag lovar att ni inte missat någonting.
Fast nu ska jag börja bli bättre på att uppdatera, det var bra ett tag minst ett inlägg om dagen... Men sen så vet jag inte vad som hände, jag ska ta tag i det på riktigt faktiskt.

I helgen har jag bara haft mys hela helgen och det förtjänade jag verkligen. I fredags var jag och Ida på basket först för endaste en sak.. Gissa vad? Se på basket? Fel svarat, vi var där för att Timrå IK och Sundsvall Hockey skulle underhålla i periodpausen, är vi nördar eller nördar? Sen var det raka vägen hem och kolla på hockey. Jag är fortfarande fett irriterad på Foppa, ååååh! Bara jag tänker på han så får jag feber. I lördags var jag först på sminkparty hos Josefin på förmiddagen och på eftermiddagen såg vi på melodifestivalen och åt gotta. En riktig superhelg har jag haft.

Just det.. Jag åker till Ullared snart igen den 5 mars för att vara exakt. Det kommer bli sjukt kul.. Det är jag, Josefin, Theres och Honar som åker. Vi tar bilen ner och sover i den, så det kommer blir fett bra alltså..

Nu ska jag.. Ja, vad ska jag göra?! Hoppa in i duschen,
men efter det då? Hm, jag vet inte riktigt än, men det kanske blir en film eller bara tvtittande.. Måste ju gå och lägga sig i tid så man orkar stiga upp imorgon bitti klockan 06.00 och se på Sverige-Finland, man borde fan få vara ledig från skolan under OS, eller iaf när det är sådana här stora saker på hockey.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0