23/2-10 Tjockisar?!

Jag har världens sämsta tålamod.
Idag var vi på noliamässan, jag hämtade upp Madelene vid kanske halv tio.. Var på nordic vid kvart i tio, klockan tio var jag less, uttråkad.. yeah you name it!! Så vad gjorde vi då?! Åkte därifrån, yepp yepp! Ut till skopunkten och vidare till donken.. Sen tillbaka till nordic för att säga att vi skulle åka hem, sen åkte vi hem till Ida och pratade om .. tjockisar?! Ja, ni hörde rätt!! Kul liv jag har!

Nu har jag pluggat samhälle, inte speciellt kul. Men det duger i krig. Ska snart åka ut på Birsta med Fritte för att hitta någonting att ha på sig på lördag. För på lördag är det Maskinen som gäller för hela slanten, och då lovar jag att alla som inte dansar är våldtäksmän!!

Imorgon ska jag på teater med
mina fina kollegor på Ceris Resor / Tallink silja, men innan det så rycktades det om att vi skulle ta en drink.. (inte tackar man nej till de på onsdag, nejnejnej!!)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0