25/2-10 Jävla skitdag!!!!!"WWWWWWWWw

Ja, engelskan var ju inte heller speciellt rolig idag.
När vi kom dit, trodde jag och Isatou att vi skulle ha en redovisning om afrikaresan. Inte skulle vi det, utan vi skulle göra någon förbannad hörövning. Man hörde knappt vad dem sa på bandet, men jag kunde inte bry mig mindre faktiskt.

Haha, jag tänker på det. Allt jag skrivit i bloggen idag har bara varit negativa saker.. Jag ska försöka se saker i från andra synvinklar imorgon. (förhoppningsvis)

Nu på kvällskvisten har jag och min vän Mattias varit uppe hos Sandra och bara snackat skit och haft allmänt trevligt. Så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0