25/2-10 Lönedag

Ja, gud.. Jag älskar när det blir den 25 för då vet man att det kommer in ett par slantar på kontot.
Fast det som inte är speciellt skönt är att det är sjukt kallt ute alltså, hualigen! Eller nu var det bara 16 minus, det är ju lindrigt om man jämför med igår, 26 minus..

Igår var jag på teater med mina fina kollegor. Vi såg på "Liket som visste för mycket" väldigt roligt, men också väldigt utdraget. Tre timmar var föreställningen så jag kom hem strax innan tolv, ganska jobbigt sådär på en vardag. Innan vi åkte upp mot södra berget så satt vi på primero (?!) och tog oss en jävel, och jag måste säga att jag har nog världens skönaste kollegor. Tack för är roligt kväll!!

Nu ska jag börja klä på mig och sedan tvinga ut mig till bussen, åh, det skulle vara så sjukt skönt att vara hemma nu på morgonen. Vad har jag gjort för ont som måste ha samhälle klockan 09.50 på en torsdag, svaaaaaaara mig, svaaaaara mig???????????????!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0