25/2-10 Vad har jag gjort för ont?

Det är en jävligt bra fråga..
Vad har jag gjort världen eller rättare sagt gud för ont? Jag tvingade mig själv ut till bussen imorse, tro på fan att Jerkan är på någon fucking "rock-kryssning" Måttligt less jag blev. Så nu är jag hemma, och ska vara det ett par timmar. Nästa lektion börjar 15.15, men jag och Isatou måste förbereda våran redovisning också... KUL!!

Aja, jag ska lägga mig och meditera
och se om jag får något svar.. Vad jag en ha måsta gjort måste det har varit fruktansvärt eftersom att det blir som det blev. Craaaap alltså!

Ska på stan efter skolan också med Evelina
och Josephine, ska bli trevligt. Vi måste ju hitta en passade outfit tills på lördag när vi ska gå all in. Så om ni har tur så ser ni oss i vimmlet.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0