26/2-10 Goooood day or ... not!

Ja, jag kan ju lova att denna dag inte var speciellt mycket bättre.
Åkte till skolan för att ha hälsopedagogik, det är en helt okej kurs faktiskt. Sen skulle vi på något informationsmöte på metropol om hur det är att läsa på en högskola. JIPPIIII, jag som älskar att sitta stil och speciellt lyssna. Fick skjus hem av Zandra och Joel och lillfia var med i bilen, hon är så fin. (tack så mycket, men vi fixar det där Zandra!!)

Nu ska jag snart åka ut till birsta med Frida för
att införskaffa mig ett par skor och en outfit tills imorgon. Annars får jag gå naken, he-he-he.

Ikväll ska jag ner och äta en tre-rätters middag med min fina vän Kajsa på tandoori house, kul att testa någonting nytt. Hoppas bara att jag tycker om det, för jag menar.. Det kan ju inte bli värre än Afrika, så jag går all in redan idag minus spirten.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0