11/1-10 Skolan hela dagen!

För det första känns det konstigt att kliva upp nu, fast vi har haft praktik.
För på praktiken kliver man ju upp innan sex typ. Fett jobbigt iallafall. Först tyckte jag att det skulle bli roligt att komma tillbaka till skolan, jag ångrar mig redan att jag tänkte så. Detta kommer bli världens värsta termin, tur att jag åker snart och få lite siesta innan helvetet drar igång på allvar.

Nu sitter jag här bara och väntar på att jag ska gå ut till bussen, jag som inte bruka ha så mycket tid efter att jag har fixat allt som man gör på morgonen, ibland får jag tillochmed springa ut till bussen, och nu hinner jag sitta här liksom.. Livet är inte lätt ibland alltså!

Äh hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0