15/1-10 Nu är det nära, väldigt nära.

Idag så har jag och Isatou varit på skolan. Fast hela klassen var lediga, kul liv!
Helt meningslöst också, vi åkte dit för att få en kamera och fixa bloggen. Men fick vi med oss någon kamera hem? Nej, för då fick vi en kamera som inte gick att ladda för det fanns ingen sladd och ingen usb-sladd så man kunde överföra bilderna till en dator. Tummen upp (Y) Det var längesen jag var så arg, eller besviken också. Vi förväntade oss att kunna ta med en kamera från skolan, som vi skulle knäppa "skoluppgiftkort" till också våra egna, men där rök den planen tack vare detta..

Nu har vi också bokat om resan lite. Vi åker ner på måndag 00.20 härifrån och är på arlanda 05.10, perfekt! Nattbuss ner också går vårt plan 07.55, det kan ju inte bli bättre. Sjukt nöjd att vi gjorde såhär istället faktiskt. För då får man vara hemma så länge som möjligt.. Lär jag behöva, en tia på att jag kommer vilja åka hem efter en dag.. Så typiskt mig igen.

Nu vill jag ha mat, nu, nuuuu, nuuuuuuu, NUUUUUUUUUUUUU!

Ingen hör endå, äh, jag fixar det själv eller någonting.

Vi ses i dimman sen antar jag? Sista utgången för mig hemma i kalla Sverige på en månad. Så nu går vi all in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0