16/1-10 Chill, chill .. ja chill!

Idag har det varit en äkta "chilldag"
Det är skönt att ha sådan dagar, fast nu sen ska jag ner till Frida och sköta om henne innan jag åker. Hon har gjort illa sig igen, knät som krånglar. Hualigen, så hon behöver lite ompyssling plus chips med dipp, popcorn och kladdkaka. Det är lika bra att passa på nu medan jag är hemma.

Jag hade det jätte trevligt igår. Vi satt hemma hos Linniepie först jag, jossa, linn och anton. Det var roligt, vi spelade lite spel och drack på. Sen beställde vi en taxi ner till stan tio över tolv, var lite halv dött på stadshuset när vi kom, men sedan när vi skulle åka hem då var det sjukt mycket folk. Sen så hade vi sån tur att Bobbyshot kom och hämtade oss kvart över två, och körde oss först till donken och sedan hem.. Jag lovar att det satt fint, för oss alla tror jag närmare bestämt.

Som sagt.. Nu åker jag imorgon. BUUUHÄÄÄ! Det känns som om en månad kommer att bli en evighet. Jobbigt läge, men jag tror också att det kommer bli en resa som kommer skrivas i historieböckerna.

Jag skriver någonting imorgon också, om jag inte
har hunnit dött av resefeber. För imorgon ska ni få adressen till bloggen som vi kommer uppdatera nere i Afrika. (det kanske blir något inlägg i min blogg, men jag vet inte ännu)


Kommentarer
Postat av: linniepie

Gaaah, don't leave me!!!!!

2010-01-16 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0