27/1-10 Hem ljuva hem

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle längta hem såhär mycket.
Både jag och Isatou har suttit och gråtit för att vi inte vill vara kvar. Hur stabilt är de?! Så nu ska vi försöka fixa så att vi kommer härifrån. Eller bort till Isatous morfar, för där vi är nu sitter vi vara rakt upp och ner och gör ingenting. Så tiden går ju i slowmotion.

Så nu är det bara sol och bad som gäller resterade av denna resa, inge mer djungel. Nu räcker det, nu har vi upplevt det också.. Jag tror ingenting människa i världen hade haft det bra här där vi är. Men nu fick vi bita i det sura äpplet vi kommer inte härifrån förrän på fredag.. Sad but true!

Så jag hoppas att ni har det bättre hemma än vad vi har det här..


Peace out, en sliten m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0