29/1-10 Överlever man afrika, så överlever man allt.

Jag vill bara kräkas på Afrika.
Nu vill jag hem, eller iallafall bort från djungeln men eftersom att alla här i afrika kör efter djungeltider så kommer vi väl aldrig härifrån.. Jag får en psykbryt snart, det är så sjukt nära alltså.

Fel att vi bara kan få åka till Gambia och vara där resterande 9 dagarna. Nej, då ska vi åka fyra timmar rakt ut i landet sen åka åtta timmar tillbaka för att ta oss till Gambia. Fett jävla onödigt, jag ska aldrig mer resa utomlands såhär länge. Sen är det ju en annan femma om man får bestämma lite på resan också, jag har ingenting att säga till om fast jag också har betalat en massa pengar.. Är jag bitter för de? Ja, det är jag.. Jag vill inte ens åka till Dakar och vara där tills på tisdag och sedan åka en jävla massa timmar i en bil och döö.. Jag vill åka direkt till Gambia för att sedan slippa resa långa sträckor.. Men jag får ju inte säga någonting så, jag hoppas att jag kommer hem när det är planerat..

Jag ska hem i vilket fall, även om det blir i en lik-kista..

Nu ska jag gå och göra.. ja vadå? Kom ju precis på att det inte finns någonting att göra ha-ha-ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0