29/1-10 Psykbryt gånger sjutusen

Ja, som jag sa.. Gissa vart jag är? Jo, jag är kvar i djungeln.
Jag är så jävla less på det här att jag håller på att dö.. Seriöst?! Bara för att Isatous mamma har planerat hela resan och för att vi ska hälsa på alla världens släktingar, så blir det såhär istället. Att vi sitter fast och kommer ingenstans, bra planerat, jävligt bra!

Sista gången jag åker utomlands med en kompis som har släktingar i det landet. Seriöst?! Vad har jag fått bestämt på denna resa? Bra svar.. ABSOLUT ingenting, fett lack jag är. Jag har också lagt ut pengar på det här, jag ångrade fan att jag åkte.

Jag ska ringa till pappa sen.. Jag ska hem, på riktigt denna gång! Min pappa är bäst han kommer fixa det. Jag är helt övertygad, han kommer lätt fixa hem mig snabbare än ögat. Så att jag slipper detta förbannade råtthål med kackelackorna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0