4/1-10 puss och godnatt!

Jag har spenderat min kväll hos Evelina.
Mycket mysigt. Vi har sett på film "white chicks" kan man annat än att älska filmen? vi har också ätit gotta. Skönt att ha henne hemma igen, hon har ju varit i Indien i tre veckor tror jag mer bestämt. Så vi tog igen lite förlorad tid med prat, film och gotta.

Sen så fick aldrig mini-pcn följa med mig hem idag :( den kommer nog hem till mig senare i veckan om inte kanske redan imorgon om jag har tid förstårs. Imorgon ska jag städa hela lägenheten (ibland är jag en snäll dotter!!) sen ska jag åka till Anna-Karin som fyller år och träffa min lilla släkt, det ska bli så trevligt.

Sen så ska jag nog försöka sammanfatta mina
uppgifter till skolan lite bättre, just nu ser det ut som en treåring och tryckt på alla tangeter samtidigt.. Oj, det kanske lät lite fel, men aja det bjuder jag på..

Nu ska jag lägga mig och titta på "without a trace" första säsongen. Men jag har redan sett alla avsnitten, men jag kan liksom inte sluta titta. Typiskt mig, får nog ta och införskaffa mig säsong 2 innan jag åker till Afrika så kanske jag kan ta med den.. Fast egentligen, kommer jag ens ha tid att se på film där? Det är en fråga som jag får ha kvar i åtanken och se hur det blir.

Jag har tyvärr inga bilder från nyår ännu utan de har min vän Kajsa.. Så jag ska be att hon skickar dem eller om jag åker upp med ett usb-minne och hämtar dem själv. Hon ska nämnligen hjälpa mig lite med ipoden, och sen vet jag att hon har så mycket musik på sin dator som jag tänkte att hon skulle få lägga in på min ipod istället för att jag ska sitta och bli vansinng på Itunes.

Ser ni? Jag har redan blivit än bättre bloggerska. Guldstjärna till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0