4/1-10 Stressboll!

Åh herregud..
Bra sagt! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, vi åker snart till Afrika och hälften är inte ens fixat än. Så nu ska vi försöka fixa så att vi iallafall kan ha med oss internet ner.. Fast det måste ju vi fixa på något sätt. Sen behöver vi myggnät, men vi la ner verksamheten och ska köpa oss en sänghimmel isället. (så att vi får känna oss som prinsessor HEHE!!)

Jag känner bara hur tiden rinner iväg. Typiskt mig att vara ute i sista sekund när det väl gäller också. En tia på att jag kommer börja packa dagen innan vi åker. Så typiskt mig.

Fast jag har iallafall haft lite framförhållning idag,
ringt till Pappa så att han bokar bussbiljetter åt oss till och från arlanda. Det tyckte jag var bra gjort, annars hade jag säkert glömt bort de om jag inte hade gjort det idag alltså.

Nu sitter jag även och plugga lite på samhällskunskapen
och etiken, går ganska bra. Känns ändå inte som om man skall behöva lägga ner så mycket tid på dessa uppgifter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0